• پاویون منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در نمایشگاه اینوتکس 2024 راه اندازی می شود

    پاویون منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در نمایشگاه اینوتکس 2024 راه اندازی می شود

    منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام با هدف معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری این منطقه و جذب سرمایه‌گذاران به خصوص در حوزه فناوری‌های نوین در نمایشگاه اینوتکس 2024، شرکت می کند.

  • اعلام میزان سرمایه‌گذاری مستقیم سازمان بنادر در حوزه زیرساخت و تجهیز در سال ۱۴۰۲

    اعلام میزان سرمایه‌گذاری مستقیم سازمان بنادر در حوزه زیرساخت و تجهیز در سال ۱۴۰۲

    عملکرد سازمان بنادر و دریانوردی در بخش سرمایه‌گذاری مستقیم در حوزه توسعه و نگهداری زیرساخت‌های بنادر کشور، تجهیز بنادر وارتقاء کمی و کیفی زیرساخت های حمل‌و‌نقل طی سال ۱۴۰۲، اعلام شد.

  • بنادر انزلی و كاسپین مكمل یكدیگرند

    بنادر انزلی و كاسپین مكمل یكدیگرند

    به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، در تداوم جلسات همکاری این سازمان با نهادهای استانی، نشست هم افزایی حسین یونسی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان با محمد سجاد سیاهکارزاده رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان در خصوص افزایش همکاری های دو جانبه برگزار شد.

  • گام دوم هلدینگ صباانرژی در راستای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم

    گام دوم هلدینگ صباانرژی در راستای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم

    هلدینگ صباانرژی در راستای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم، تمام توان خود را به کار گرفته است تا از ظرفیت‌های مردمی برای تامین مالی طرح‌ها و پروژه‌های خود در شرکت‌های تابعه این هلدینگ بهره‌مند گردد.

  • شرکت فولاد اکسین بازوی توانمند صنعت نفت و گاز کشور

    شرکت فولاد اکسین بازوی توانمند صنعت نفت و گاز کشور

    شرکت فولاد اُکسین خوزستان به عنوان بزرگترین و تنها تولید کننده ی ورق های فولادی عریض و آلیاژی خاص با استحکام بالا در کشور و خاورمیانه و شمال آفریقا بار دیگر در نمایشگاه بین المللی نفت و گاز ، پالایش و پتروشیمی ایران شرکت می کند تا توانمندی های خود را به عنوان بازوی توسعه دهنده این صنعت معرفی نماید.

تبلیغات متنی